postheadericon Ekspresowa dieta Cambridge

Odchudzanie, dieta, utrzymanie dobrej formy i pięknej sylwetki to tematy zawsze aktualne. W erze,Dietetyczna niskokaloryczna sałatka kiedy spędzamy coraz więcej czasu przed komputerem, w samochodzie, a wieczorami padamy wykończeni na kanapę, nie jest łatwo kształtować piękne ciało. Dodajmy do tego brak czasu na właściwe odżywianie, przekąski w biurze i łapanie za dużą pizzę po całym dniu niejedzenia. Nawet nie zauważamy, kiedy wskazówka wagi zaczyna piąć się w górę…

Na szczęście, nigdy nie jest za późno na odchudzanie. Do wyboru mamy różne diety i zestawy ćwiczeń, które pomogą nam osiągnąć upragniony, wagowy, rezultat. Wybór odpowiedniej diety zależy od naszego nastawienia do odchudzania, silnej woli, zdolności do wyrzeczeń i trybu życia. Niektóre programy, jak np. dieta oparta na 1000 kcal,  są łagodne i smaczne, ale utrata wagi następuje powoli. Jeśli zależy nam na szybkim zrzuceniu wagi, możemy rozważyć wprowadzenie diety Cambridge.

Jest to szybka, bardzo niskokaloryczna dieta, przy której tracimy do 10 kg podczas jednego cyklu. Jeśli przestrzegamy zasad diety Cambridge, możemy przeprowadzać ją bezpiecznie i bez obawy o swoje zdrowie. Najpierw jednak musimy sprawdzić listę przypadków, kiedy dieta Cambridge jest niewskazana.

Oceny diety Cambridge są rozmaite. Lekarze i dietetycy podkreślają, że mimo że podczas trwania programu spożywamy tylko posiłki w proszku i jemy batony, menu nie jest pozbawione składników odżywczych. Całodzienny jadłospis pokrywa dzienne zapotrzebowanie organizmu na składniki i minerały. Osoby, które przechodziły dietę, zaznaczają, że utarta kilogramów była szybko zauważalna, ale po pewnym czasie niektórzy zaczynali narzekać na nienajlepsze samopoczucie.

Nie powinno to jednak nikogo martwić, ponieważ dieta Cambridge robi prawdziwą rewolucję w naszym sposobie odżywiania i organizm nagle zostaje odcięty od posiłków, do których był przyzwyczajony. Może więc reagować rozmaicie. Warto jednak pamiętać, że dieta Cambridge daje najlepsze rezultaty w przypadku osób z dużą nadwagą lub otyłych. Jak sprawdzić, czy się do nich zaliczamy? Prostym sposobem jest użycie wskaźnika BMI, czyli współczynniku masy ciała. Wynik powyżej 25 t sygnał do odchudzania.